субота, 7. мај 2011.

Jaffa torta


POTREBNO JE:
3 manja pakovanja piskota
24 komada jaffa keksa
2dcl.mleka za natapanje piskota
FIL:
1l.mleka
2 pudinga od vanile
2 pudinga od cokolade
20 kasika secera
250gr.margarina
500ml.slatke pavlake
U 0,5l.mleka sa 10kasika secera skuvati posebno puding od vanile,a u drugih 0,5l.mleka sa 10 kasika secera skuvati puding od cokolade.Ostaviti da se ohlade,pa u svaki umutiti po 125gr.margarina.
Posebno umutiti slatku pavlaku,pa filovati tortu.
Na tacnu poredjati prvi red piskota,21 komad,na kratko umocenih u mleko,po 7x3.Na njih naneti pola fila sa pudingom od cokolade,poredjati 12 komada jaffa keksa,pa naneti drugu polovinu fila sa pudingom od cokolade.

Poredjati zatim drugi red piskota,21 komad,na kratko umocenih u mleko.Naneti pola fila sa pudingom od vanile,poredjati 12 komada jaffa keksa,pa naneti drugu polovinu fila sa pudingom od vanile.

Celu tortu premazati sa slatkom pavlakom.

Najbolje je napraviti je dan ranije da bi jaffa keks lepo omeksao od fila.
Nazvala sam je jaffa,zbog keksa:)))

15 коментара:

  1. Jako volim sve sa piskotama, ovo izgleda jako dobro. Odlicno, to jest. Svidja mi se

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam,ovo je jedna brzinska torta:))
    Inace,da vam se pohvalim!!Imala sam priliku da i licno upoznam nasu dragu Jovanu sa bloga Jojini isprobani recepti i njena dva lepa decka,sina Petra i muza Mateju.Petar je sladak,jako sladak,ko bombonica i lici na tatu.A Jovana?Jovana je prava carica,jedna PREDIVNA osoba i jako mi je drago sto sam je upoznala.Mlada,nasmejana,ma super lik.Hvala ti puno drugarice!!:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma ukusna i brza torta! Sjajno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  4. Tortica je odlicna, nisam je dosad pravila sa piskotama i cini mi se da je ovako puno ukusnija i meksa.;)) Jedna od lepsih strana naseg blogovanja je sto imamo priliku da upoznamo stvarno sjajne osobe, a jos je lepse kada nase virtuelno druzenje postane realnost i kada se uzivo sretnemo, bravo cure i veliki pozdrav za vas obe!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Pravila sam jafa tortu po nekom drugom receptu a ovaj tvoj mi se zaista dopada. Volim torte koje se ne peku jer se brzo pripreme...

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Lana,slazem se s tobom da je jako lepo ovo nase druzenje i uzivam u posetama Vasim blogovima.Imala sam i tu srecu da i licno upoznam nasu dragu Jovanu i srecna sam zbog toga.Nadam se da cu imati prilike da upoznam i neku od vas@!!Sve vas puno volim!!A sto se tice ove torte,pravim i ja jaffu sa korama.Ova je nastala mojom trenutnom inspiracijom.:)))

    ОдговориИзбриши
  7. Nikada nisam jela Jafa tortu, iako je odavno 'znam'. Tvoja izgleda super, bas bih rado gricnula komad!

    ОдговориИзбриши
  8. Kome se ne bi svidela Jaffa u torti. Gricneš parče, kad ono Jaffica unutra.
    Izgleda da se sprema junsko druženje u Beogradu, pa ćemo se možda sve videti!

    ОдговориИзбриши
  9. Bas si me obradovala!!Volela bih da se ostvari i da se sve upoznamo.Kada ce se znati tacno gde i kada?

    ОдговориИзбриши
  10. Majo ne znam još. Samo je bilo inicijalna anketa da li bi neko došao, a mislim da će Maja objaviti post o tome, ako se dogovore, i to verovatno u Junu. Znam da su pre par godina cure sa Coolinarike imale okupljanje na Adi

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Nale i Marijana,HVALA!!!
    Jelena,radujem se susretu sa svima vama :D

    ОдговориИзбриши